kämparglöd

Sitter och spelar datorspel med Erica , nördar som vi är! HAHA nöff. Erica håller på att somna på min axel och jag håller på att tappa ner datorn från knät. Är alltså med andra ord väldigt trötta. Erica väntar på att hennes kära mor ska komma och hämta henne. Och då blir jag av med henne.. haha nej skämta! vi har fan haft det skit kul ikväll ;D jag hade inte tänkt skriva ett så långt inlägg, men jag kan beskriva kvällen med ett par ord: Kämparglöd, envishet, trötter och asgarv!
 

ALLTID BÄST MED DIG, OAVSETT ÅRSTIDEN!


 


 


Kommentarer
Postat av: erica, sb

haha, 14 besökare? :D

du är bara för härlig, älsk dig!<3

2009-01-23 @ 22:26:53
Postat av: d

nope faktiskt 16 hahah! darlingdarlingdarling

2009-01-23 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0